rsz_strategy-600x351

სარეკლამო ბაზარი ნელ-ნელა უკან იწევს

23.05.2017 | ბიზნესი და მარკეტინგი, სიახლე

გასულ კვირას ყოველწლიური სამაუწყებლო კომპანიების დისკუსიის მსვლელობისას, ქსელების უმეტესობა შეგროვდა სწორედ იქ, სადაც შარშან დაიშალნენ: ისინი რეაგირებდნენ თავიანთ დომინანტობაზე – ციფრული რეკლამის მრავალჯერადი გაჟღერებით. განსაკუთრებულ ყურადღებას იქცევდა რეკლამის შემქმნელების განახლებული “შეშფოთება”: ამ ყველაფრის მიზეზი კი ონლაინ თავდასხმების გახშირებაა ისეთ პლატფორმებზე, როგორიცაა YouTube.

“პერსპექტიული ბრენდების უსაფრთხოება ახლა ძალიან დაბალ ზღვარზეა და ზოგიერთ კომპანიას ამ უკანასკნელის უსაფრთხოება უბრალოდ არ შეუძლია”, – აღნიშნა NBCUუნივერსალის სარეკლამო გაყიდვების უფროსმა ლინდა იაკარინომ.

Fox-ის სარეკლამო გაყიდვების უფროსმა – ჯოი მარჩესემ კი განაცხადა, რომ სარეკლამო ბაზარი ნელ-ნელა უკან იწევს. კონფერენციაზე განიხილეს ის ფაქტორიც, რომ ზოგიერთ ქსელს შეეძლო, მიეღწია საუცხოო წარმატებებისთვის, როგორც, მაგალითად, NBC’s This Is Us-ს და CBS’ Bull-ს. ყველა მათგანი ცდილობს, რომ დაარწმუნოს “ფრთხილი” მყიდველები, კიდევ უფრო გააღრმავონ სარეკლამო მყიდველები ქსელებზე, რომლებიც კვლავ კარგავენ პირდაპირი ხაზის მაყურებლებს. მათი შეტყობინება ასე ჟღერს: მაშინაც კი, როცა რეიტინგი იკლებს, “ტელევიზია ყველაზე ეფექტური სარეკლამო მედიაა”.

საერთაშორისო კომპანიები რეკომენდაციის სახით 5 სახის სტატეგიას გვთავაზობენ, რათა სარეკლამო ბაზარი წინ წამოიწიოს.

1.ავაღორძინოთ ყველაზე მოხერხებული;

2.მოჩვენებით წინსვლას ჯობს შრომატევადი წინსვლა;

3.”კოლბერტის” დაბრუნება;

4.პრაიმ-ტაიმის ჩამოშორება;

5.სამხედრო დროის სიზუსტე.

შეგახსენებთ, რომ ხუთივე სტრატეგია 2017 წლის მარკეტინგული ბაზრის გამყარების განმსაზღვრელ მოდელად დასახელდა.

წყარო: http://www.adweek.com